مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

تیم بازرگانی گوار نوش قصد دارد در این وبلاگ تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان عزیز در خصوص تصفیه آب و تصفیه هوا را به اشتراک گذاشته تا هم میهنان عزیز بتوانند با اطلاعات کامل نسبت به خرید یا سرویس تصفیه آب خود اقدام نمایند.

اولین و مهم ترین اولویت کاری بازرگانی گوارنوش رضایت مشتری می باشد.

تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی به دو دسته ی برقی مخزن دار (سیستم اسمز معکوس) و بدون برق و بدون مخزن(پیش تصفیه) تقسیم می شوند.

تعداد فیلتر های این دستگاه ها محدودیتی ندارند ولی برای کارایی بهتر دستگاه های تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس باید حداقل از شش مرحله فیلتر به شرح ذیل استفاده نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1:فیلتر الیافی: این فیلتر...

1-فیلتر الیافی: این فیلتر سفید رنگ بوده و جنس آن از پلی پروپیلن می باشد. این فیلتر که منافذ آن پنج میکرون است ( وظیفه حذف شن و ماسه )زنگ لوله و مواد درشت داخل آب را دارد که وارد دستگاه و قطعات نشود .این فیلتر پس از مدتی کارکرد ٫ به رنگ قهوه ای و سیاه در می آید .عمر این فیلتر بستگی به مواد و املاح داخل آب دارد اما همه سازندگان بر این نظرند که این فیلتر سه الی شش ماه پس از مصرف تعویض شود .

2-فیلتر کربن اکتیو(پودری) : که رنگ پوسته آن سفید است(رنگ سفید ملاکی برای تشخیص زمان تعویض نیست )به عنوان یک صافی برای مواد شیمیایی و سمی به کار می رود. مواد کربنی این فیلتر از زغال سنگ یا زغال پوست نارگیل یا پسته و گردو ساخته می شود که طی فرایندی پیچیده به کربن اکتیو با منافذ بسیار ریز تبدیل می شود .نقش این فیلتر به عنوان صافی مواد شیمیایی و سمی بسیار مهم است و تعویض به موقع آن می تواند به طولانی تر شدن عمر فیلتر اصلی دستگاه (ممبران ) کمک کند .این فیلتر نیز باید پس از شش ماه کارکرد تعویض شود تا بتواند مواد سمی را بطور کامل از آب حذف کند .

3-فیلتر کربن بلاک: که به صورت یک استوانه متخلخل است و دور آن با یک طوری پوشانده شده است .این استوانه منافذی با قطر یک میکرون دارد که منافذ آن از فیلتر اول ریزتر است و مواد ریزتری را می تواند از آب حذف کند. در بعضی موارد می توان از فیلتر الیافی با منافذ یک میکرون به عنوان فیلتر سوم استفاده نمود اما فیلتر کربن بلاک تاثیر بهتری بر کیفیت آب دارد. زمان تعویض این فیلتر نیز شش ماه است .

4-فیلتر ممبراین(اسمز معکوس) که وظیفه تصفیه کامل آب به عهده این فیلتر می باشد این فیلتر با تکنولوژی پیچیده ای که دارد میتواند تا 97 درصد مواد داخل آب را حذف نماید. منافذ این فیلتریکصد هزارم میکرون است که تقریباً تمام موادآب را چه خوب و چه اضافه از آب حذف می کند این فیلتر  دو خروجی دارد که یکی برای آب تصفیه شده می باشد و دیگری برای خروج املاح و مواد گرفته شده توسط این فیلتر به فاضلاب می باشد . لازم به ذکر است اگر به دلیلی خروجی فاظلاب مسدود شود آب دیگر تصفیه نمی شود و فیلتر پس از مدت کمی خراب میشود .عمر این فیلتر بین یکسال تا سه سال می باشد که بستگی به شرایط آب و مقدار مصرف دارد .

5-فیلتر پست کربن: که وظیفه گرفتن طعم و بوی بد آب رادارد .هنگامی که آب تصفیه شده از خروجی فیلتر ممبران خارج می شود به مخزن دستگاه می رود .آب ممکن است در مخزن بو بگیرد و یا آب وارد شده به دستگاه بد بو باشد . این بو توسط این فیلتر ازبین میرود . جنس این فیلتر مانند فیلتر دوم از کربن اکتیو است و بایستی حتماً بعد از فیلتر ممبران قرار بگیرد .عمر این فیلتر بر حسب مقدار مصرف 9 هزار لیتر و یا یکسال می باشد .

6-فیلتر مینرال: ممکن است دستگاه شما پنج مرحله (پنج فیلتر ) باشد اما برخی دستگاه ها دارای فیلتر ششم نیز هستند.این فیلتر ممکن است مینرال و یا آلکالاین(قلیایی) باشد .این فیلتر ها مقادیری کلسیوم و منیزیم به آب اضافه می کنند. همانطور که گفته شد فیلتر ممبران تمام مواد و املاح آب را می گیرد برای جبران این کمبود این دو فیلتر مواد معدنی به آب اضافه می کنند .عمر این دو فیلتر یکسال می باشد

در خرید دستگاه های تصفیه آب می بایست از یک متخصص مربوطه راهنمایی گرفت چرا که کیفیت نا مطلوب فیلتر ها و قطعات دستگاه ها نه تنها دستگاه را دچار مشکلاتی می نماید بلکه خروجی آب تصفیه شده هم ممکن است استاندارد های لازمه رو نداشته باشد.

 

مشاوران ما در بازرگانی گوارنوش با 10 سال سابقه فعالیت در ضمینه تصفیه آب خانگی آماده هر گونه مشاوره به صورت کاملا رایگان برای مشتریان عزیز میباشند.

 

شماره های تماس:

 

0912-9597179

0912-8158113

0901-5326564

021-66266359

 

از سایت فروشگاهی گوارنوش دیدن فرمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی