مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

تیم بازرگانی گوار نوش قصد دارد در این وبلاگ تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان عزیز در خصوص تصفیه آب و تصفیه هوا را به اشتراک گذاشته تا هم میهنان عزیز بتوانند با اطلاعات کامل نسبت به خرید یا سرویس تصفیه آب خود اقدام نمایند.

اولین و مهم ترین اولویت کاری بازرگانی گوارنوش رضایت مشتری می باشد.

آموزش چگونگی نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی

آموزش چگونگی نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی

نصب دستگاه تصفیه آب برقی با اسمز معکوس کمی پیچیده تر از دستگاه های معمولی یا بدون مخزن است. در این مقاله قصد داریم نحوه نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما عزیزان آموزش دهیم. لازم به ذکر است که نصب دستگاه باید توسط متخصصین و کارشناسان این حوزه انجام بگیرد. تمام فروشگاه های تصفیه آب معتبر، خدمات نصب و راه اندازی را به صورت رایگان برای شما عزیزان انجام  می‌دهند و خدمات ویژه ای را دی اختیار شما عزیزان می‌گذارند. گوارنوش با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه فروش دستگاه های تصفیه آب، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌‌دهد.

نحوه نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه  آب خانگی

تمامی دستگاه های تصفیه آب برقی با تکنولوژی اسمز معکوس دارای سه فیلتر پیش تصفیه، یک فیلتر اصلی، یک فیلتر پست کربن و یک یا چند فیلتر مینرال (فیلتر مواد معدنی) یا فیلتر آنتی باکتریال است. لازم به ذکر است که شستشوی تمام فیلترها هنگام نصب دستگاه تصفیه آب خانگی، امری الزامی است و عدم شستشوی آن باعث خرابی زود هنگام فیلترها و همچنین قطعات دستگاه خواهد شد. معمولا نصب دستگاه تصفیه آب، جزو خدمات پس از فروش هر فروشگاه تصفیه آب از جمله فروشگاه گوارنوش می‌باشد. اما در برخی از مواقع که امکان حضور سرویس کار یا نصاب وجود ندارد، شخص خریدار بالاجبار اقدام به نصب دستگاه می‌نماید. این مقاله برای افرادی که نیاز به آموزش نصب دستگاه تصفیه آب دارند، مناسب می‌باشد. در ادامه مراحل انجام کار را شرح داده شده است.

مراحل نصب تصفیه آب خانگی:

مرحله اول:

ابتدا اقدام به انشعاب گیری از آب شهری برای تصفیه آب می نماییم. دستگاه های تصفیه آب دارای یک عدد شیر و یک عدد سه راهی استیل می باشند که می توان با قطع جریان آب شهری اقدام به باز نمودن شیر پیسوال نموده وسه راهی استیل را به عنوان رابط قبل پیسوال ببندیم.

مرحله دوم:

در این مرحله از مراحل لنصب دستگاه تصفیه آب خانگی، اقدام به سوراخ کردن سینک و صفحه سینک برای نصب شیر مخصوص تصفیه آب می نماییم. بهتر است از چند سایز مته مخصوص فلز استفاده کنیم. حداقل سایز سوراخ صفحه سینک ۱۳ می باشد.

نوع قرار گیری شیر و مهره های آن به شکل زیر است

مرحله سوم:

پس از اتمام مرحله دوم، هوزینگ های دستگاه را باز می‌کنیم تا صحت قرار گیری فیلترها و نبودن نایلون وکیوم آنها، مطمئن شویم. سپس مجددا هوزینگ ها را در محل خود بسته و با آچار مخصوص سفت می‌نماییم.

مرحله چهارم:

در این مرحله، شیلنگ ورودی آب را به مرحله یک دستگاه تصفیه آب وصل میکنیم. فیلتر اول دستگاه به دلیل جذب گل و لای و زنگ آهن موجود در آب به مرور تغییر رنگ داده و تیره می‌شود. هوزینگ این فیلتر به صورت شیشه ای قرار داده شده است تا مصرف کننده با دیدن وضعیت فیلتر از فرارسیدن موعد تعویض فیلتر و سرویس دستگاه باخبر شود.

مرحله پنجم:

در قسمت بالایی دستگاه سه خروجی آب وجود دارد که در مرحله پنجم شیلنگ متصل به شیر روی سینک را به آخرین فیلتر تصفیه آب که به طور معمول فیلتر مینرال است وصل می‌نماییم.

مرحله ششم:

در مرحله ششم یک شلینگ از قسمت ورودی فیلتر پست کربن (معمولا به صورت سه راهی است) به شیر مخزن که توسط نوار تفلون یا واشر مخصوص به مخزن تصفیه آب متصل شده؛ وصل می‌نماییم.

مرحله هفتم:

در این مرحله، شیلنگ ورودی ممبران را از آن جدا کرده و درب هوزینگ فلیتر ممبران memberane را با استفاده از آچار مخصوص باز میکنیم. سپس این فیلتر را  همانند شکل زیر به داخل هوزینگ هدایت می‌کنیم. توجه داشته باشید که فیلتر ممبران با کمی فشار و چرخش در جای اصلی خود قرار خواهد گرفت.

توجه: بعد از بستن درب ممبراین شیلنگ آن را وصل نکنید

مرحله هشتم:

در مرحله هشتم، شیلنگ ورودی ممبران را داخل ظرف یا لگن گرفته و آب ورودی را باز میکنیم. ابتدا می‌بایست از متصل بودن برق دستگاه مطمئن شویم. بنابراین با این روش فیلترهای مراحل پیش تصفیه، به راحتی شسته می‌شود. پس از شستشو کامل، آب ورودی را مجدد میبندیم و شیلنگ را به ممبرای وصل می‌کنیم.

مرحله نهم:

در آحرین  مرحله از مراحل نصب دستگاه تصفیه آب خانگی، شیلنگ خروجی از ممبران را که به فلو متصل شده است را به لوله فاضلاب توسط یک بست فاضلابی متصل می نماییم. سپس مجدد آب ورودی را باز می‌کنیم. اگر دستگاه مجهز به سیستم بکواش یا شیر میکس بشد میتوان آنها را باز کنید تا به صورت کامل مورد شستشو قرار بگیرد. بعد از شستشو مجدد شیر بکواش یا میکس را بسته و شیر مخزن را باز کنید. پس از انجام تمامی مراحل فوق، پس از یک ساعت که مخزن تصفیه آب پر شد با باز نمودن شیر برداشت روی سینک، مخزن را تخلیه کنید تا آب داخل مخزن کاملا فیلتر های بالای دستگاه را تمیز کنید و شستشو دهد. این کار را می توانید تا سه بار انجام دهید. اکنون دستگاه آماده استفاده است.

فروشگاه اینترنتی تصفیه آب گوارنوش عرضه کننده تمامی برندهای معتبر با بهترین قیمت‌ها است. شما عزیزان می‌توانید با خرید از فروشگاه گوارنوش از تخفیفات ویژه و خدمات رایگان ما بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع دستگاه تصفیه آب و هوا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

در صفحه‌ های اجتماعی همراه ما باشید:

  • علی دستجردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی