مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

تیم بازرگانی گوار نوش قصد دارد در این وبلاگ تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان عزیز در خصوص تصفیه آب و تصفیه هوا را به اشتراک گذاشته تا هم میهنان عزیز بتوانند با اطلاعات کامل نسبت به خرید یا سرویس تصفیه آب خود اقدام نمایند.

اولین و مهم ترین اولویت کاری بازرگانی گوارنوش رضایت مشتری می باشد.

فواید استفاده از آب تصفیه شده به روش اسمز معکوس

 اسمز معکوس به یک فرایند شیمیایی برای آب اشاره دارد. این فرآیند باعث می شود آب از طریق غشاهای تخصصی به وجود آید و مقدار مشخصی از فشار آن را برای حذف آلاینده های خارجی، مواد جامد، مولکول های بزرگ و مواد معدنی ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت فروشگاهی گوارنوش دیدن فرمایید.

حذف سرب

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری سیستم اسمز معکوس می تواند به طور موثر سرب را از بین ببرد، بنابراین مصرف آن را امن می کند. سطوح بالای سرب در بدن می تواند منجر به افزایش فشار خون، مشکلات باروری و آسیب عصبی و عضلانی شود. سرب ممکن است حتی به آسیب مغزی منجر شود و باعث کم خونی شدید در کودکان شود.

امن برای بیماران سرطانی

Medline Plus گزارش می دهد که بیماران مبتلا به سرطان می توانند آب اسمز معکوس را در طول و بعد از درمان سرطان مصرف کنند. بیماران مبتلا به سرطان، بیشتر به خصوص در طی تابش یا شیمی درمانی، سیستم ایمنی بدن را تضعیف کرده اند. استفاده از آب غیرآلوده برای پخت و پز و نوشیدن حاوی میکروارگانیسم های مضر و میکروب های کوچک می تواند باعث عفونت شود.

 

فیلتر کریپتوسپوریدیوم

با توجه به CDC، آب اسمز معکوس شامل کریپتوسپوریدیوم، انگل موجود در آب آلوده نیست. پس از مصرف، این انگل بر روی روده کوچک تاثیر می گذارد و موجب گرفتگی معده، تب و اسهال می شود. کودکان مبتلا به این انگل می توانند کمبود آب بدن و سوء تغذیه را تجربه کنند.

 

سدیم را حذف می کند

پروتئین اسمز معکوس مولکول های سدیم را از آب حذف می کند، CDC گزارش می دهد. مولکول های سدیم بزرگ نمی توانند از طریق غشاء سیستم فیلتر اسمز معکوس عبور کنند. بنابراین مصرف آب اسمز معکوس برای افرادی که دارای فشار خون بالا، بیماری کلیوی یا کبدی و یا هر گونه محدودیت سدیم هستند، سودمند است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی