مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

تیم بازرگانی گوار نوش قصد دارد در این وبلاگ تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان عزیز در خصوص تصفیه آب و تصفیه هوا را به اشتراک گذاشته تا هم میهنان عزیز بتوانند با اطلاعات کامل نسبت به خرید یا سرویس تصفیه آب خود اقدام نمایند.

اولین و مهم ترین اولویت کاری بازرگانی گوارنوش رضایت مشتری می باشد.

معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی : هنگامی که صحبت از خرید هر نوع وسیله خانگی می شود تمام افراد به دنبال یک انتخاب و خرید خوب و با کیفیت هستند. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیز جدا از این مقوله نیست. شاید برای شما عزیزان چنین سوالاتی مطرح باشد که: چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ و یا دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ در مقاله راهنمای خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی به معرفی برخی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب و قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته ایم که با خواندن این مقاله به پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود. عواملی همچون مارک معتبر، مدل، قیمت و خدمات پس از فروش همگی از مواردی هستند که می توانند در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت تاثیرگذار باشند. در حال حاضر بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران دستگاه های اسمز معکوس Reverse Osmosise می‌باشد. فرآیند اسمز معکوس یک فرآیند طبیعی است که در آن، آب از غلظت پایین تمایل به سمت آب با غلظت بالا دارد. این فرآیند را می توان به هنگام جذب آب از خاک در ریشه گیاهان و جذب آب از خون در کلیه انسان مشاهده نمود.

معرفی بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب، رقابت بسیاری میان شرکت های مطرح و معتبر تولید کننده در جهان وجود دارد. از برندهای تایوانی معتبر گرفته تا برندهای اروپایی و آمریکایی که در این حوزه فعال هستند. هر برند، دستگاه های مخصوص خود را با قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد تولید می کند. هنگام خرید تصفیه ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ در این مقاله به معرفی چند برند معتبر که در بازار ایران نیز عرضه می گردد می پردازیم.

برند تایوانی سافت واتر

سافت واتر از بهترین و قدیمی ترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی است. این شرکت فعالیت خود در این زمینه را از سال ۱۹۴۶ در کشور تایوان آغاز کرده است. محصولات این شرکت سافت واتر Soft Water به دلیل داشتن کیفیت بالا، شهرت جهانی دارند. دستگاه های سافت واتر به کشور های آمریکایی، آسیایی و حتی اروپایی نیز صادر می شود و جزو پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب می باشد.

کمپانی سافت واتر

این شرکت از به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی در حال حاضر جهان برای تولید محصولات خود بهر می برد و بهترین تکنولوژی ساخت را در اختیار دارد. همچنین برای ساخت دستگاه های تصفیه آب از یک تیم بزرگ متشکل از طراحان و مهندسان فعال در این عرصه کمک می گیرد. عمده تولیدات شرکت سافت واتر تولید و عرضه دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO که بهترین تکنولوژی تصفیه آب در حال حاضر جهان است، می باشد. همانطور که مطلع هستید، دستگاه های تصفیه آب در چند مرحله آب را تصفیه می کنند و این شرکت از آغاز فعالیت خود تا به الان دستگاه های تصفیه آب سه مرحله ای، ۵ مرحله ای، ۶ مرحله ای و ۸ مرحله ای تولید و عرضه کرده است.

دستگاه های ۸ مرحله ای سافت واتر جزو پیشرفته ترین دستگاه های موجود در بازار ایران می باشد. این دستگاه ۸ فیلتر دارد که هرکدام کارایی و مکانیزم خاص به خود را دارند، لازم به ذکر است که این کمپانی در زمینه تولید تمامی فیتلرها، لوازم جانبی و قطعات دستگاه تصفیه آب به صورت مستقل عمل کرده و تمامی این محصولات را خود شرکت سافت واتر تولید می کند.

» خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر

برند تایوانی آکوا پرو

این برند زیر مجموعه برند آکوا پرو بهترین مارک تصفیه آب خانگی تایوانی و جزو برندهای معتبر در دنیا می باشد که به مدت ۲ دهه است که در این زمینه فعالیت می کند. این شرکت به نسبت شرکت سافت واتر قدمت و تجربه کمتری در این زمینه دارد اما جزو پرفروش ترین برندها در سطح جهان می باشد. شرکت آکوا پرو توانسته در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب خانگی روش های تصفیه آب مختلفی از جمله سیستم اسمز معکوس را روس دستگاه های خود پیاده سازی کند. دستگاه های تصفیه آب کمپانی آکوا پرو بسیار قدرتمند و با کیفیت می باشند و می توانند انواع آلاینده های شیمیایی موجود در آب را شناسایی کرده و سپس در چند مرحله توسط فیلتر های تصفیه آب قدرتمند از آب حذف نماید.

برند تایوانی ایزی ول EasyWell

این برند یک برند تایوانی بسیار مشهور و پرطرفدار است؛ در واقع می توان گفت: ایزی ول از بهترین برندهای معتبر تولید دستگاه تصفیه آب خانگی در جهان است. کمپانی ایزی ول به صورت کاملا حرفه ای در زمینه تولید دستگاه های تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس فعالیت دارد. این برند از بهترین مارک های تصفیه آب خانگی تایوانی است و اکثر دستگاه هایی که با سیستم اسمز معکوس کار می کنند متعلق به این کمپانی می باشند. ایزی ول علاوه بر تولید دستگاه های آب شیرین کن، انواع فیلتر، لوله، هوزینگ، شلنگ و دیگر اکسسوری های مورد نیاز برای تصفیه آب را تولید و عرضه می کند. فیلترهایی که کمپانی ایزی ول در این زمینه تولید می کند تنها برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده نمی شود بلکه برای تصفیه آب حمام جهت حذف آلاینده های شیمیایی مضر برای پوست و مو نیز کاربرد دارد.

برند تایوانی سی سی کی C.C.K

برند تجاری سی سی کی C.C.K از سال ۱۹۷۳ در کشور تایوان توسط شخصی بنام kouw pinng تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. این کمپانی با نیروی متخصص و دستگاه های قدرتمند و پیشرفته اقدام به طراحی و تولید انواع دستگاه های تصفیه آب، فیلتر تصفیه، پمپ و انواع اکسسوری پرداخت.

انواع دستگاه تصفیه آب:

  • دستگاه های اسمز معکوس
  • دستگاه های نانوفیلتراسیون یا NF
  • دستگاه های الترافیلتراسیون یا UF

این کمپانی علاوه بر تولید دستگاه های زیر سینکی مدل های رومیزی و دیواری نیز تولید می کند و به تازگی دستگاه های تصفیه هوشمند را به مرحله تولید رسانده  که هنوز وارد بازار ایران نشده است. برند سی سی کی  یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تصفیه آب خانگی است که قدمت ۴۰ ساله دارد. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا دارای تاییدیه های جهانی NFS، FDA ( تاییدیه غذا و دارو آمریکا)، Water quality (گواهینامه جهانی کیفیت آب)، CE (استاندارد اتحادیه اروپا) و چندین گواهینامه ISO می باشد که کیفیت و سلامت محصول را تایید می کند. فروشگاه تصفیه آب گوارنوش عرضه کننده تمامی محصولات برند سی سی کی C.C.K تایوان که بهترین مارک تصفیه آب خانگی است، می باشد.

قیمت دستگاه های تصفیه آب برند سی سی کی:

قیمت دستگاه ها و اکسسوری های این برند بسیار مقرون به صرفه است. با اینکه به نسبت دستگاه های آمریکایی قیمت کمتری دارد اما از نظر کیفیت هیچ کم و کاستی نسبت به آن ها ندارد. تمام خانوارهایی که از این دستگاه استفاده کردند از کم صدا بودن، مصرف برق پایین و عملکرد قدرتمند آن رضای کامل دارند.

برند تکومن tecomen

مارک تکومن یک برند ویتنامی قدرتمند می باشد که از سال ۱۹۶۱ فعالیت خود را در این کشور آغاز کرده است. تکومن از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم برقی و بهداشتی در کشور ویتنام و در آسیای شرقی محسوب می شود. این کمپانی توسط طراحان و متخصصان حرفه ای در زمینه تولید دستگاه های تصفیه آب نیز فعالیت دارد. اگر صد خرید یک دستگاه قدرتمند و با کیفیت را دارید خرید این محصول را پیشنهاد می‌کنیم.

» خرید دستگاه تصفیه آب تکومن

برند آکواجوی Aquajoy

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی محصول کشور کانادا است که قدمتی طولانی در زمینه تولید و عرضه دستگاه تصفیه آب دارد. به علت کیفیت و عملکرد بالای محصولات این برند، محبوبیت بسیاری در جهان دارد. مواد اولیه تشکیل دهنده بدنه دستگاه ها و فیلتر های تصفیهآب از متریال گیاهی با همان Food grade ساخته شده است که مناسب مصارف خوراکی می باشد.فیلترهای این کمپانی دارای استانداردهای غذا و داروی NFS و FDA آمریکا می باشد. در تولید دستگاه های تصفیه آب آکواجوی از تجهیزات و قطعاتی استفاده شده است که مشکلات و محدودیت های متداول در سایر نمونه های مشابه راا برطرف کرده است. یکی دیگر از مزایای انتخاب این برند نسبت به دیگر برند ها تنوع در طراحی محصول است. بسیاری از مدل های برند آکواجوی بدون رقیب و دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد هستند.

» خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لوتوس

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

با مطالعه راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با تمام ویژگی ها و قابلیت های هر دستگاه آشنا می شوید و می توانید با اطمینان خاطر و با توجه به معیارهایی که در انتخاب خود دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اولین قدم در خرید دستگاه تصفیه آب، خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی از نمایندگی اصلی برندهای سافت واتر، سی سی کا، آکوا و غیره می‌باشد چرا که با خرید از نمایندگی انحصاری این محصولات، خیالتان از دریافت خدمات پس از فروش و اصالت کالا راحت می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید با مراجعه به نمایندگی آن را حل کنید. در مطالب فوق به تعریف برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته‌ایم که با توجه به سلیقه و معیارهایی که دارید می‌توانید مارک مورد نظر خود را از نمایندگی معتبر خریداری کنید. برای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی می‌بایست به یکسری عوامل توجه کنید تا خرید بهتری انجام دهید عواملی نظیر:

نوع دستگاه تصفیه آب خانگی:

یکی از عواملی که می بایست به آن توجه کنید، نوع دستگاه می باشد. در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس RO بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی موجو در بازار است. این دستگاه ها اغلب دارای ۵ الی ۸ مرحله می باشند. هرکدام از این مراحل دارای فیلتر خاص با هدف معینی است. حجم مخزن تصفیه آب یک عاما مهم و ضروری است مخصوصا برای مواقعی که آب قطع می شود. این مخزن یک منبع آب اضافی برای تامین آب آشامیدنی در این گونه مواقع می باشد. مخزن های ۱۲ الی ۱۸ لیتری می تواند گزینه مناسبی باشد.

نوع مخزن تصفیه آب خانگی:

در انتخاب مخزن دقت کنید که مخزن ضدباکتری باشد چرا که ممکن است آب به مدت طولانی در مخزن بماند و همانطور که می دانید آب هنگامی که راکد می ماند محل مناسبی برای رشد باکتری است. مخزن های ذخیره آب برندهای سافت واتر، سی سی کا و آکوا از نوعی پلاستیک ساخته شده اند. که از داخل مس اندود شده اند و همانطور مه می دانید مس خاصیت ضد باکتری دارد به همین دلیل هیچگونه باکتری و میکروارگانیسمی امکان رشد و فعالیت در این مخزن ها را ندارد.

اصل و اورجینال بودن دستگاه تصفیه آب خانگی:

یکی از مواردی مهمی که در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد توجه به اورجینال بودن محصول است. برای خرید مطمئن می بایست از فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی و معتبر خرید کنید. می‌بایست برند دستگاه به همراه نحوه نصب بدون هیچ گونه غلط املایی بر روی محصول درج شده باشد. اگر دستگاهی دارای کمتر از ۵ مرحله باشد بدون شک جزو برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیست. برای خواندن نکات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

» نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اطلاع از قیمت‌ها، با متخصصین فروشگاه تصفیه آب گوارنوش تماس حاصل فرمایید:

در صفحه های اجتماعی همراه ما باشید:

  • علی دستجردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی