مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

با گوار نوش گوارا بنوشید

مرکز تخصصی دستگاه های تصفیه آب و هوا

تیم بازرگانی گوار نوش قصد دارد در این وبلاگ تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان عزیز در خصوص تصفیه آب و تصفیه هوا را به اشتراک گذاشته تا هم میهنان عزیز بتوانند با اطلاعات کامل نسبت به خرید یا سرویس تصفیه آب خود اقدام نمایند.

اولین و مهم ترین اولویت کاری بازرگانی گوارنوش رضایت مشتری می باشد.

فواید فیلتر قلیایی

فیلتر قلیایی

این فیلتر به شکل کپسول پر شده از برخی یون ها که باعث افزایش PH آب می شود بوده و معمولا توضیحاتی در مورد PH و خواص اسیدی و قلیایی آب روی آن درج می شود. این فیلتر زمانی استفاده می شود که PH آب پایین است یا مصرف کننده بخاطر خواص مثبت آب قلیایی می خواهد PH اب را افزایش دهد. گاهی اوقات بخاطر استفاده از سیستم RO میزان TDS و PH اب از حد معمول کاسته می شود ولی بخاطر تاثیرات مثبت و موثرتر این سیستم نصبت به سایر سیستم ها مصرف کننده خواهان آن بوده و با اضافه نمودن فیلتر قلیایی به دستگاه مشکل کاهش PH را حل می کند. زمان تعویض آن بسته به میزان آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی